luni, 5 noiembrie 2012

wsh

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AecYI3cwDH8

Inima mea e bucatele.
Rupta, amestecata, asezata gresit..
Melodia asta ma innebuneste, iar am gasit-o, iar am ascultat-o..
Vreau acasa iubi.. Vreau acasa la noi..
Vreau sa ma tii in brate,sa stam impreuna la cafea, sa mancam cereale de dimineata si sa bem ceiut, si sa ascultam muzica draguta..
Sa iei pisica de acolo si sa mi-o aduci sa ma joc cu ea, s-o pierd si eu pe afara si sa o caut o jumatate de zi;
Sa pierdem vremea degeaba, sa dormim mult pentru ca sunt obosita si la fel esti si tu..
Si nu vreau sa te vad tras la fata si tristut.
Vreau sa ma faci sa rad, sa mergem sa ne dam in masinuuuute si sa mai mergem o data la circ.
Si promit ca o sa ma uit cu tine la un film de groaza, asta daca imi promiti la randul tau ca nu ma sperii.
Vreau sa mergem la munte si vreau sa facem clatite.
Si sa ne uitam la televizor, si sa te joci in parul meu, si sa-mi faci gadi-gadi, si sa ascultam itsi bitsi siii sa ne plimbam seara prin oras.
Sa-mi spui ca sunt viata ta si ca ma iubesti mult de tot si ca o sa fii langa mine tot timpul..
Vreau la noi acasa iub..
Hai sa mergem acolo..
Nu pot sa scriu nimic mai mult pentru ca deja nu mai vad tastatura din cauza lacrimilor.
Te iubesc mult de tot..
Sunt acolo langa tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu