joi, 15 noiembrie 2012

wild

http://www.youtube.com/watch?v=B44qp47hizY

ma urasti atat de mult in momentul asta.. o simt. daca ma gandesc la tine pana si pentru o fractiune de secunda in interiorul corpului incepe sa se produca un fel de explozie. 
da, explozie se numeste.. si e creeata de tine. sau de prezenta ta in capul meu, si in sufletul meu si in mine.
ziceai ca eu trec pe acolo ca o fantoma, si se face mai rece totul..
la mine nu cred ca are cum sa fie mai rece.. a atins deja punctul maxim; daca o sa-l treaca si pe asta, s-ar putea sa nu mai exist.
imi ziceai ca o sa ma pierzi si daca pleci si daca nu pleci.
cum adica?
tu pe mine nu ai sa ma pierzi niciodata, decat daca o sa iti doresti foarte mult asta.
si poate ca nici atunci.
tot tu ai zis ca orice s-ar intampla cu noi, o sa ne iubim la fel de mult.sau asta era doar o replica ce ti-a venit pe moment pentru ca erai fericit?
cum poti sa te intrebi daca mai poti avea incredere in mine? cand tot tu mi-ai multumit ca de fiecare data ti-am spus ceva chiar si atunci cand te durea groaznic de tare. ti-am schimbat un pic adevarul. atata tot.

Cum poti sa imi spui ca l-am sunat pe el ca sa ii aud vocea sau sa vorbesc cu el? 
el, in pula mea.. un nimic, un ratat, un om prost si de cacat. el. cum poti sa crezi ca vreodata o sa insemne el ceva pentru mine? cand tot tu ai spus ca stii ce imi place si stii ce asteptari am.
cum poti sa nu ai incredere in tot ce avem noi mai frumos si mai pur? cum sa pleci si sa ma lasi asa?
te salut de pe o banca din parc, cu laptopul in mana si un pachet de tigari fumat in ultima ora. 

ai sa te intorci schimbat.. cred ca si pe asta o simt..
si esti atat de departe, si nu pot sa te iau in brate si sa iti explic ca nimic nu s-a schimbat intre noi, si mai ales sentimentele mele fata de tine.
si nici nu pot sa iti iau capul in palmele mele si sa te uiti in ochii mei, sa vezi ce si cum e.
tu te intorci schimbat..
tu sigur te intorci schimbat. si ai sa iti blochezi toata dragostea. si atunci eu nu o sa fiu in stare sa lupt ca tu sa iti deblochezi anumite chestii. pt ca intra distanta in ecuatie si nu am sa pot sa vorbesc normal cu un om care nici macar nu o sa se uite cu aceeasi ochi la mine, si probabil nici n-o sa aiba ce sa vorbeasca cu mine.
ai sa te intorci schimbat..
si o sa ma sperii tare. si o sa imi fie frica de tine. si o sa se strice relatia asta. amorul nostru nemuritor o sa se duca dracului. pt ca o sa te intorci schimbat..
ma simt ciudat.. habar n-am ce e cu mine.

eu am sa fiu aici..
tot timpul am sa fiu aici. tot timpul am sa te astept acasa. 
"sa te salut asa cum te-am salutat ultima oara la alecsandri". ma innebuneste.. ma omoara. ma distruge. si mi-e frig. foarte frig.
am sa te astept acasa, sa vii si sa ma iei in brate in fata la alecsandri si sa iti urez bun venit..
eu te astept acasa..
promit..










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu