marți, 13 noiembrie 2012

aceeasi problema acasa..
de 4 ani incoace.. acelasi cacat..
nu pot sa-i fac fata.
tu nu esti aici. nici la asta nu-i mai pot face fata.

nu sunt in stare de nimic.
M-am saturat sa nu fiu in stare de nimic.
m-am saturat sa am impresia falsa ca pot sa fac ceva, cand de fapt tot ceea ce rezulta din eforturile mele e egal cu 0.
pt ce cacat sa zic ca sunt puternica? cand de fapt nu sunt?
pentru ce cacat sa am idealuri, cand de fapt nu fac decat sa ma complac intr-o situatie prea comoda si prea veche, cu care m-am obisnuit de 2 ani incoace?
pentru ce toti sa aiba impresia ca sunt in stare de multe si mult deasupra multora cand de fapt sunt cu mult sub ei.
ce fac etichetele din oameni. si ce face aroganta.
la ce pula mea s-o joc ca e ok cand de fapt nu e nici pe departe asa?
se zice ca nu ai voie sa arati punctele slabe altora pt ca aia o sa-ti faca rau.
da? da daca ajungi sa le arati tot, se vor plictisi la un momendat si din a-ti face rau. si atunci poti fi foarte fericit.
vede toata lumea ce om de cacat esti si face misto o vreme dupa care asta e. las-o in pace pe aia ca si asa e vai de capu ei, nu stie ce e cu ea.
nu sunt motivata de nimic.
absolut nimic.
totul e un cacat.
imi pare rau ca nu fac o chestie dupa ce o fac gresit si inainte de asta sunt mult prea comoda ca s-o fac.

atunci merit ceva?
nu, bineinteles ca nu.
nici macar ce am nu merit.
pt ca nu sunt ale mele. sunt a ceea ce as vrea eu sa fiu, si o joc atat de bine incat pana si eu cred ca sunt chestia aia falsa si puternica pe care am creat-o.

daca as fi aia, poate ca nu as fi atat de trista.
trista nu in sensul in care sunt suparata. trista ca om. trista pt ca nu sunt in stare de mai mult, ma prostesc din minut in minut.
din ce in ce mai tare.
la ce cacat sa se mandreasca ai mei cu odrasla lor, cand odrasla lor nu e buna de nimic?
nici macar nu e in stare sa se mentina pe o anumita linie.
da nu, fata lor e buna. e desteapta, se descurca singura.
se descurca singura pe dracu.
fata aia a lor nici macar nu exista.
fata asta exista, si nu e nici pe departe ceva cu care sa te mandresti.
da ei saracii nu stiu asta.
mi se face rau. simt cum ma inteapa tot corpul si cum nu ma mai tin picioarele.
sper sa mi se intample ceva, macar asa poate pot lua o pauza de la tot.

nu mai fac fata.
falsitatea aia de katie nu mai face fata, ca ecaterina nu mai face fata de mult.
mi-a ajuns. tot. pana peste cap.
imi bag pula. grav.

si ma simt prost ca m-am descarcat aici. da de fapt e jurnanul meu online, nu?
asa e. imi bag pula. iar

si de 1000 de ori daca se poate.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu