marți, 8 ianuarie 2013

chei

http://www.youtube.com/watch?v=VEpMj-tqixs




ziceai ca vrei sa iti fac un cd cu muzica noastra.. sa il asculti in masina..

poate ca nu o sa apuc sa ti-l fac tie.. dar o sa il fac pentru mine..
si o sa il ascult cand o sa am masinuta mea.
si o sa ma plimb in serile de vara, nu foarte departe. prin imprejurari. mi-e frica de masini.
de a ta, nu.
ea ma saluta tot timpul.
acum as vrea sa merg pana la baraj.
am mai fost acolo seara.
e foarte frumos..
am avut noroc. erau o multime de stele. si apa era atat de frumoasa.. felinarele ii dadeau un aer din ala romantic din filme..
da.. acolo as merge..
as opri masina, as da drumul la muzica, mi-as aprinde o tigara si as sta acolo..
m-as uita la stele..la apa..
as face un mic rezumat la viata mea..
la ce am castigat, ce am pierdut.
la ce am dat cu piciorul si ce am reusit sa pastrez doar pentru mine..

da..
cu siguranta asta as face acum.
de-as avea masina mea.
ar fi cea mai frumoasa, rosie. Ar fi perfecta.

Vreau sa invat sa conduc. Mai repede.
Vreau sa fii acolo sa razi de mine cand gresesc si sa ma feliciti cand am facut ceva corect.
Sa ma vezi cum ma chinui, si cum tip, si cum ma enervez. Pentru ca asa o sa fac. Ma stiu..
Sa fii langa mine cand invat sa fac ceva care imi ramane pe viata..
Sa fii acolo..
Adica aici.
Adica acasa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu